
09-05-2007 12:49:56
Bu haber 544 kez okundu
| Kapat[x] | |
| Adınız Soyadınız | |
| Mail Adresiniz | |
| Arkadaşınızın Mail Adresi | |
| Notunuz (İsteğe Bağlı) | |
Her gün içmek riskli
NEW YORK - Japon bilim adamlarının, 89 bin orta yaşlı kadın ve erkek üzerinde 13 yıl boyunca yaptığı araştırma, haftanın hemen hemen her günü çok içki tüketen erkeklerin herhangi bir nedenle ölüm risklerinin arttığı, ancak aynı miktarda içen fakat içkiye haftada bir iki gün ara verenlerin ölüm riskinde artış saptanmadığını ortaya koydu.
Araştırmaya katılanlar erkeklerin yüzde 68’inin düzenli olarak içki içtiği, bu oranın kadınlarda yüzde 11’de kaldığı, bu nedenle söz konusu durumun kadınlar üzerindeki etkisinin incelenmediği belirtildi.
Sonuçları American Journal of Epidemiology dergisinde yayımlanan araştırmanın yazarı Tomomi Marugame, araştırmanın, haftada birkaç kez alem yapmanın sağlığa zararı olmadığı anlamına gelmediğini vurguladı.
Bu habere hiç yorum eklenmemis. Ilk yorumu siz eklemek için tiklayin.
Diğer Haberler
|
||||


